Julie V. Scott

15+1 tény: Ismerd meg a Net-kaland íróját!

2017. január 15. - Julie V. Scott

Sziasztok, kedveseim!

 

Nem nagyon szeretek magamról írni, viszont kértétek, így hoztam egy ilyen bejegyzést is. :)

Most az alap információkat kihagytam, igyekeztem olyan dolgokkal előrukkolni, amit esetleg nem tudhattatok még rólam. :)

 

1. Kellemetlenül érzem magam, ha az emberek azt mondják, hogy a rajongóim. Számomra ez a szó nagyképűnek hat - már magamra nézve -, s cseppet sem gondolom magamat többnek az olvasóimnál. :) Szóval nekem olvasóim, barátaim vannak a képernyő, illetve a könyv túloldalán. :)

book.gif

2. Táskamániás vagyok. Teljesen mindegy, hogy ha van már egy hasonlóm, nekem akkor is kell az aktuális kiszemelt. Például akárhányszor Budapestre utazom, mindig új szerzeménnyel térek haza. Asszem' ez már betegség. :))

shop1.gif

3. Sosincs elég sminkcuccom! Gyűlölök alapozót és kőpúdert vásárolni, mert vagy túl sárgásat sikerül kifognom, vagy túl sötétet. A kriptaszökevény bőrszínemhez még nem találták ki a teljesen megfelelőt. :) Viszont szemhéjpúderem, szemceruzám, szemhéjtusom, szemöldökpúderem és rúzsom annyi van, hogy Dunát lehetne vele rekeszteni. És még mindig nem elég... :D

shop.gif

4. A táskámban három dolgot biztosan mindig megtalálni:
- Kutyazacsit: felmarkolok egy adagot, beletömöm, s van, hogy egy hétig elég...
- A tollamat: két éve kaptam a szüleimtől ajándékba, belegravíroztatták az írói nevemet. Nem is írok alá mással, csak azzal, s néha furcsán is néznek rám emiatt. :)
- Az irataimat: van rá egy csinos kis arany színű fémtokom. Bár mindig ellenőriznem kell, hogy ott van-e. Például mielőtt autóba ülök, meg kell nézzem, hogy benne van-e a jogosítványom, különben nem érzem magam nyugodtan... És mindig ott van. :)

bag.gif

5. Van egy plüssnyulam, ami már egészen kicsi korom óta hű társam. Már lehetetlen hófehérre mosni, s több helyen foszladozik az anyag, de a mai napig vele alszom. Anya évekre elsüllyesztette, aztán nagyjából tizennyolc évesen megtaláltam. Azóta nem eresztem. :))

bunny.gif

6. Mikor könyvet írok, kávéfüggővé válok. Nincs olyan, hogy elég, vagy túl sok. Óránkénk képes vagyok ledönteni egy tejeskávét, s egészen hajnalig írni. Ha átszellemülök, nincs mese: írás, kávé, írás, kávé. :)

coffee.gif

7. Általában megálmodom a könyveim címét. A Net-kaland konkrétan egy álmomból indult ki, a folytatásának címét pedig akkor sikerült kipattintani a fejemből, miután leadtam az első rész kéziratát a kiadóhoz. Még a történet alapja is kusza volt, de a cím már előttem lebegett. A harmadik kötethez dettó. Ki ne venné ezt égi jelnek? :D

write.gif

8. Sorozatfüggő vagyok. Ha beleszeretek egybe, nem látok tovább, s folyamatosan nézem. Így néha egy-egy sorozatot kivégzek röpke egy hét alatt. :) Viszont akad olyan is, mint legutóbb a Gossip Girlnél, hogy az utolsó évadot halogatom. Nem akarom, hogy vége legyen, így képes vagyok hetekre-hónapokra elcsúsztatni a dolgot. Aztán ledarálom egyben, a végén pedig elejtek pár könnycseppet. :)

sad.gif

9. Az előbbi pont igaz a könyvekre is. Az első ledarált könyvsorozatom az Éhezők viadala volt. Hetekre félre tettem az utolsó fejezetet, mert nem akartam kiszakadni abból a világból. Végül elolvastam, s napokig bennem volt az a furcsa érzés, amit egy-egy világ elhagyása után érzek. Üres voltam, nem találtam igazán a helyemet. Ez azóta is minden imádott könyv után így van.

hungergames.gif

10. Mindig van egy zeneszám, ami inspirál. Mikor decemberben megvettem az új telefonomat, az első hívásom alkalmával meglepődtem. A Huaweinek van egy alap csengőhangja, amibe az első halláskor beleszerettem. Azóta is ez a minden, s annyira inspirál az Annabeth nélkül soha írásánál, hogy szinte peregnek a betűk. Ez a dal nem más, mint Delacey-től a Dream it possible. Csodálatos egyébként maga a videóklip is, én rendszeresen elsírom magam rajta. Szóval zsepiket előkészíteni, mert szívszaggató, de én mégsem tudom megunni.

11. A kedvenc színem a kék - ha még nem találtátok volna ki a hajszínemből -, s a vörös. :) Imádom a színeket, főleg az élénkeket, s igyekszem ezekkel körülvenni magamat. :)

color.gif

12. Imádok vezetni! Nem is tudom, talán azt érzem olyankor, hogy igazán szabad vagyok. :)

drive.gif

13. Nagyon szeretem a tetoválásokat. Az én testemet is díszíti néhány, s igazán el tudok veszni a minták nyújtotta labirintusban. Szeretem a formájukat, a színüket, a jelentésüket. Anélkül egyetlen motívimut sem tetováltatok magamra, hogy ne lenne számomra valamilyen jelentése. :) 

tattoo.gif

14. Édeapámnak hála rock zenén nőttem fel. Kiskoromban a Gyöngyhajú lány (Omega), illetve a Hard as a rock (AC/DC)  volt a két kedvenc dalom, s a mai napig előszeretettel hallgatok ebből a műfajban. Azóta viszont picit kitágult a látóköröm, most már a klasszikus zenétől egészen a kemény rockig, szinte mindent meghallgatok, s élvezek. :) Nagy kedvenceim egyébként Cserháti Zsuzsa, AC/DC, Black Veil Brides, Halott Pénz, Zaporozsec, The Pretty Reckless, tinédzserként pedig hatalmas No Thanx fan voltam... :D

music.gif

15.  Nincs rá kifejezés, hogy mennyire állatbarát vagyok. Nálunk a háziállat családtag, így mindenkire úgy is vigyázunk. Például a kislányom azért nem sétálhat bárhol póráz nélkül, mert rettegek, hogy valami baja lesz. Elég egy nekem nem tetsző köhintés, s már rohanunk is az állatorvoshoz. Ahogy Alíz, úgy a cicáink is ágyban alvósak. Én megértek mindenkit, aki azt mondja, hogy az állat nem ágyba való, de tessék tiszteletben tartani, hogy ők nem csak állatok számunkra. :)
Ha kóborkutyát látok az utcán, egyből felveszem a kapcsolatot a Kutyatárral, ők Kaposváron a legnagyobb állatvédő egyesület. 

gyerek.jpg

+1: Ásvány mániás vagyok. Mint már meséltem többször, ékszerkészítéssel is foglalkozunk a vállalkozáson belül, immár nyolcadik éve. Az első két évben csak gyöngyből készítettünk mindenfélét, de rátaláltunk az ásványkövekre, s én azóta is a szerelmesük vagyok. Hat éve velük kelek, s fekszek, elkápráztat az, hogy milyen csodákat tud létrehozni a természet. Sokszor csodálkoznak rajtam, hogy kívülről fújom a fajtákat ránézésre, s a gyógyhatásokat. Merthogy az ásványköveknek, ha úgy tetszik féldrágaköveknek gyógyhatásuk van, mind a testi mind pedig a lelki gondokra.

Ha valaki azt mondja nektek, hogy horoszkóp alapján válasszatok magatoknak követ, akkor nevessétek ki! Ilyen nincs! Az, hogy milyen drágakő jó neked, érezned kell! Tapogasd meg őket, s érezni fogod, melyik az, amelyik megszólít. Ha pedig az eladó segítőkész, s elmondja a gyógyhatását, meg fogsz lepődni. :) Nem az ember választja a követ, hanem a kő az embert.

De egyébként erre van egy saját példám is. Nekem, mint baknak a horoszkóp szerint kövem a türkiz. Nem tudok meglenni vele még csak egy légtérben sem. Taszít.
Nálam folyamatosan egyébként öt féle ásvány van: Napkő, Unakit, Csaroit, Ruby-zoisite, Labradorit. Őket karkötőként hordom, egyébként pedig Labradoritból medált is. Számomra ő az a kő, ami minden körülmények között jöhet, muszáj velem lennie, mert nem érzem magam nélküle teljesnek.

Ha esetleg tudni szeretnétek valamit az ásványokkal kapcsolatban, nagyon szívesen segítek, amíg képességeim engedik. :) 
A gifen pedig egy csodálatos Opált láthattok. :)opal.gif

A bejegyzés trackback címe:

https://juliev.blog.hu/api/trackback/id/tr812127965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása