Julie V. Scott

10+1 tény, amit tudni akarsz a Net-kalandról

2017. január 12. - Julie V. Scott

Sziasztok drágáim!

Alig voltam aktív a blogon, de igyekszem ezen változtatni.

Túléltük 2016-ot, megjelent a Net-kaland nyomtatott könyvként, s lassan készül a folytatása is. Hogy mit hoztam mára Nektek? Egy kis szösszenet: 10+1 tény, amit tudni akarsz a Net-kalandról!

Bizony-bizony, sok olyan dolog volt, ami nem az eredeti felállás szerint történt. Azt már eleget hangoztattam, hogy nem terveztem kiadóba vinni a sztorit, de most itt olyan tényeket olvashattok, amikről eddig senki sem tudott. Ízlelgessétek csak, mert lesz min csámcsogni! ;)

1. Az egész történetet megterveztem még az első fejezet publikálása előtt, de ezt végül elvetettem.

 why.gif

2. Az eredeti történetvonal szerint Chloe és Dylan csak a könyv végén találkoztak volna személyesen.

wth.gif

3. Maia Stevens karaktere az eredeti elgondolás szerint benne sem volt, aztán az első blogos publikálás után éreztem úgy, hogy szeretném megírni az ő történetét is (Spolier: Maia szerint a világ - Net-kaland sorozat III.).

 hmm.gif

4. Eredetileg nem terveztem a könyvekbe szexjelenetet, sőt, minimális erotikát sem. Viszont alakították magukat a szereplők, Dylan meg amúgy is elég heves természet ilyen szempontból... Mondjuk Collint sem kell félteni! ;)

 nyamm.gif

5. Brian Leary eredetileg tényleg feleségül vette volna Chloet.

bang.gif

6. Cecily az első verzió szerint elvetélt volna.

cry.gif

7. Annabeth a volt vőlegénye elől menekült el Riverheadbe, majd New Yorkba. Ezt ki is akartam fejteni az első könyvben, később viszont úgy éreztem, Beth története megér egy saját mesét (Annabeth nélkül soha -Net-kaland sorozat II.).

 notscared.gif

8. Volt egy verzió, amiben Chloe és Dylan az első könyv végére szakítanak.

bitch.gif

9. Chloe eredetileg szűz volt, mielőtt lefeküdt Dylannel, de aztán annyira sablonnak éreztem, hogy elvetettem. Végül szinte megálmodtam a Zacharyvel közös kapcsolatát, s ez lett az eredménye.

 badboy.gif

10. Úgy terveztem, hogy a színházi jelenetnél Chloe és Dylan együtt találja meg Sammyt. Brian és Cecily fintorog a kóborkutya látványától, de hagyják, hogy Chloe mégis betegye az apróságot a taxiba, csak azért, hogy ne legyen konfliktus. Végül Sammy saját részletet harcolt ki magának. Mellesleg a kiskutyát a saját blökimről mintáztam, aki szintén fekete, szintén nagyon hamar nőtt meg, viszont kislány. :)

 dog.gif

+1. Rengetegszer kérdezik, hogy Chloet magamról mintáztam-e. A válasz: nem. Sokkal hevesebb vagyok, inkább olyan karakter, mint Dylan.

cica.gif

 

A bejegyzés trackback címe:

https://juliev.blog.hu/api/trackback/id/tr3312120995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása