Julie V. Scott

Az íróról

2015. szeptember 23. - Julie V. Scott

dscn3299_3.jpgVisnyei Veronika Júlia néven láttam meg a napvilágot, jelenleg 21 éves vagyok, Kaposváron élek.
Pályafutásomat nagyjából 10 évesen kezdtem, még az általános iskolában, ahol részt vettem a Könyvmolyképző Kiadó, Jonatán versenyén, később pedig önállóan indítottak novellaíró pályázatokra, ahol megesett, hogy országos első helyezést zsebeltem be. Persze, ezt akkoriban nem nagyon fogtam fel, inkább most érzem át azt, hogy "hűha, ez tényleg én voltam?".
12-14 éves korom között dalszövegeket írtam, mivel két akkori barátnőmmel eldöntöttük, hogy zenekart alapítunk. Nagyon cukik voltunk, s néhány dalocska a mai napig bennem van, de nem tudom elhinni, hogy ezt mi valaha is komolyan gondoltuk..
Aztán ahogy cseperedtem, megesett, hogy elhullajtottam néhány verset, de ezen kívül semmi. Egy idő után teljesen leálltam az írással, évekig csak iskolai használat címén ragadtam tollat.
Végül 18 évesen jutottam el odáig, hogy kéne magammal kezdeni valamit, s elkezdett kibontakozni bennem egy történet. Mindigis álmodozó típus voltam, így ötletem rengeteg volt, s még azon sem agyaltam, hogy hogyan kezdjem el. Csak gépeltem, először szavakat, aztán mondatokat. Ekkor született meg első regényem, a Faithbell.
Miután 2015 legelején napvilágot látott első gyermekem, bevallom, elszontyolódtam a sikertelenségét látván. Azt vártam, mint valószínűleg mindenki, aki könyvet ad ki, hogy milliók fogják kapkodni a történetet, imádni fogják és lelkendezni róla. Nem így lett...
Szöget ütött a fejembe, hogy valami itt márpedig nem stimmel. Talán nem találtam meg a hangomat?
2015 közepe tájékán, mint villámcsapás, úgy hasított belém a Net-kaland ötlete, s eldöntöttem, hogy blogot fogok írni. Lesz egy saját blogregényem, hogy fejlődhessek, s később, ha már elértem arra a szintre, akkor újra jöhet a könyvkiadás. Nos, mint látjátok, nem így lett.
Bevallom, kaptam hideget-meleget, hogy egy fiatal lány képes erotikával megspékelt regényt írni, de nem foglalkoztam vele. Míg a Faithbell kalandregény volt, addig a Net-kaland valami egészen másnak indult, s úgy cseppentem a közepébe, mintha mindigis ott lettem volna. Megtaláltam a hangomat.

Külön információ még rólam, hogy 13 éves korom óta készítek kézműves termékeket. Ez kimerül az ásványköves drótékszerekben, plüssfigurákban, táskákban, kézműves evőeszközökben, s mostanság még a pirográfiával is ismerkedem.
13 voltam, mikor a szüleim segítségével elindítottam a saját vállalkozásomat JVS Collection néven. Immár 8. éve lesz, hogy ezt csinálom, s akárhogy próbálkoztam más felé menni - voltam diszpécser és pultos is -, végül mindig itt találtam meg a helyemet.

A bejegyzés trackback címe:

https://juliev.blog.hu/api/trackback/id/tr917810676
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása