Julie V. Scott

Néhány szó

2016. június 16. - Julie V. Scott

Hosszú napok óta gondolkozom, hogy mit is mondhatnék nektek. Megígértem, de nem tudtam teljesíteni és ezt őszintén sajnálom.
Az utóbbi időben csöppet kaotikussá vált az életem. Állandó migrénnel küzdök, folyamatosan letompít a fájdalomcsillapító, legszívesebben mindig aludnék.
Múlt héten szerdán egy rossz mozdulat miatt a munkahelyemen, megsérült a vállam. Alig tudom mozgatni, mert megőrülök a fájdalomtól. Az orvosok szerint nem tört el, de valószínű, hogy valamelyik izom elszakadt. Fájdalomcsillapító, jeges borogatás és fájdalomcsillapító krém mellett is sokszor elviselhetetlen. Az orvosok azt mondták, nem úszom meg ennyivel, valószínű, hogy fizikoterápia lesz a vége.
Nem mentegetem magam. Eszem ágában sincs. De tudatni akarom, hogy nem felejtettelek el titeket, arra nem lennék képes. Sokat jelent nekem, hogy még mindig gyarapodik az olvasóim száma, hogy sokan megkerestek és érdeklődtök! Nem fejeztem be a Net-kalandot, csak kell egy kis idő, hogy rendbe jöjjek.
És köszönöm, tényleg köszönöm!
Mindent köszönök

Julie Veronica Scott

A bejegyzés trackback címe:

https://juliev.blog.hu/api/trackback/id/tr278814870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása